Tutto Possibile Tra Noi

Autore: M. Leighton
Editore: Newton Compton Editori
ISBN: 885419221X
Grandezza: 46,14 MB
Formato: PDF
Vista: 3777
Download Read Online

The Wild Series Dall’autrice della Bad Boys Trilogy Fino a che punto può spingersi una brava ragazza se si innamora dell’uomo sbagliato? Laney Holt è la figlia di un uomo di fede. Il suo scopo nella vita è sempre stato sposarsi e costruire una famiglia, come hanno fatto i suoi genitori. Ma niente di tutto questo è successo, anzi. Da quando le due persone a lei più vicine l’hanno tradita, i suoi sogni si sono infranti in un attimo. Almeno finché non ha incontrato Jake Theopolis, un ragazzo ribelle che non teme nulla, nemmeno la morte. Jake vive alla giornata, senza programmare il futuro, per scacciare i demoni del suo passato. Il suo ultimo capriccio è dimostrare a Laney quanto sia noioso essere sempre dalla parte giusta, perché i cattivi si divertono molto di più. Laney ha sempre rispettato le regole ma ora si sente terribilmente attratta dalla trasgressione... Dall’autrice della Bad Boys Trilogy Bestseller del New York Times e USA Today Sarà impossibile resisterle «Grande libro! Adoro tutti i romanzi della Leighton.» «Ho adorato i personaggi del romanzo... l’ho letto in un solo giorno, tutto d’un fiato!» M. LeightonÈ nata in Ohio. Ha scritto più di una decina di romanzi e i suoi libri sono bestseller del «New York Times» e di «USA Today». La Newton Compton ha pubblicato la serie Bad Boys: Solo per te, Ti stavo aspettando e Tutto o niente. Con Averti è impossibile e Tutto è possibile tra noi ha iniziato la pubblicazione della The Wild series.

Niente Impossibile

Autore: M. Leighton
Editore: Newton Compton Editori
ISBN: 8854199443
Grandezza: 39,16 MB
Formato: PDF, ePub
Vista: 7128
Download Read Online

Bestseller del New York Times e USA Today The Wild Series Dall'autrice della Bad Boys Trilogy Dopo i bestseller Averti è impossibile e Tutto è possibile tra noi Violet Wilson è quasi invisibile. Timida, seriosa e sempre in procinto di fare gaffe, si trova spesso nel posto sbagliato al momento sbagliato. E la notte in cui incontra Jet Blevins è di sicuro nella top ten dei momenti più sfigati della sua vita. Violet sa di non doversi creare nessuna aspettativa e che tipi così è meglio perderli che trovarli, ma Jet tocca le corde nascoste della sua anima e le fa provare sensazioni che neppure sapeva esistessero. Nonostante questo lato così emozionante, Jet è però la tipica rockstar che vive senza regole. È difficile intuire che, in verità, sta combattendo con i demoni del passato, e la musica è la sua unica terapia. Fino a quella magica sera. La sera in cui vede per la prima volta Violet, in piedi in fondo alla sala. Jet si sente avvampare da una passione bruciante. L’immagine di lei ormai è scolpita nella mente del ragazzo, che la desidera come non ha mai desiderato null’altro nella vita... Dall’autrice della serie bestseller Bad Boys Trilogy La nuova scottante e seducente The Wild Series «Scandalosamente delizioso.» «OMG, questo romanzo è davvero bollente!» «Preparatevi a essere portati via da uno tsunami di emozioni.» M. LeightonÈ nata in Ohio. Ha scritto più di una decina di romanzi e i suoi libri sono bestseller del «New York Times» e di «USA Today». La Newton Compton ha pubblicato la serie Bad Boys: Solo per te, Ti stavo aspettando e Tutto o niente. Con Averti è impossibile e Tutto è possibile tra noi e l’ebook Impossibile essere perfetti ha iniziato la pubblicazione della Wild series che continua con Niente è impossibile.

The Wild Ones

Autore: M. Leighton
Editore: Penguin
ISBN: 1101632305
Grandezza: 29,54 MB
Formato: PDF, Docs
Vista: 871
Download Read Online

From the author of the Bad Boy Novels Down to You and Up to Me Passion as hot as midnight in the South and love as wild as the horses they tame. The darling daughter of a champion Thoroughbred breeder, Camille “Cami” Hines has a pedigree that rivals some of her father’s best horses. Other than feeling a little suffocated at times, Cami thought she was happy with her boyfriend, her life and her future—until she met Patrick Henley. “Trick” blurs the lines between what Cami wants and what is expected of her—and he just happens to be so sexy she can’t keep her hands off him. While they both know that Trick would lose his much needed job on the ranch if anyone finds out, they can’t resist the lure of their scorchingly hot encounters. But when Trick stumbles upon a note from his father, it triggers a series of revelations that could ruin what he and Cami have worked so hard to overcome. It turns out there’s more to Trick’s presence at the ranch than either of them knew, and secrets with the power to tear them apart…

Impossibile Essere Perfetti

Autore: M. Leighton
Editore: Newton Compton Editori
ISBN: 8854195618
Grandezza: 39,11 MB
Formato: PDF, ePub, Docs
Vista: 8195
Download Read Online

The Wild Series Dall'autrice della Bad Boys Trilogy Jenna Theopolis è una ragazza con le idee chiare, che sa esattamente quello che vuole. E lasciare per sempre Greenfield, la piccola città in cui è nata e cresciuta, è sempre stato in cima alla sua lista di priorità. Finché non ha incontrato Rusty Catron. Il carattere esplosivo di Rusty e la sua voglia di divertirsi sembrano accordarsi alla perfezione con il temperamento selvaggio di Jenna, e quella che è iniziata come una semplice storia estiva rischia di trasformarsi rapidamente in qualcosa di molto più serio e profondo. Per Jenna almeno. Rusty ha dovuto fare i conti fin da bambino con lo spettro dell’abbandono, ma ora comincia a sentire quanto a fondo abbiano scavato le sue ferite: per quanto desideri con tutto il cuore fidarsi di Jenna, non riesce a credere che uno spirito libero come lei potrà mai essere domato. Quando un’inaspettata e dolorosa tragedia allontana Jenna da Greenfield, Rusty dovrà scegliere: affrontare una volta per tutte i suoi demoni personali o perdere per sempre l’amore della sua vita. M. LeightonÈ nata in Ohio. Ha scritto più di una decina di romanzi e i suoi libri sono bestseller del «New York Times» e di «USA Today». La Newton Compton ha pubblicato la serie Bad Boys: Solo per te, Ti stavo aspettando e Tutto o niente. Con Averti è impossibile e Tutto è possibile tra noi ha iniziato la pubblicazione della The Wild series.

There S Wild Then There S You

Autore: M. Leighton
Editore: Penguin
ISBN: 110162311X
Grandezza: 39,15 MB
Formato: PDF, ePub, Mobi
Vista: 8965
Download Read Online

He’s someone she can’t trust… She’s someone he thinks he knows… Violet Wilson is a wallflower. Shy, serious, and accident-prone, she’s got a bad habit of being in the wrong place at the wrong time. The night she’s forced to pose with her friend might just be the worst time of all—that’s when she meets Jet Blevins. She knows better than to get involved with someone like him, but he touches her in ways she never expected, never wanted before. On the outside, Jet is a typical rocker, an arrogant lead guitarist who unapologetically lives a wild lifestyle. But on the inside, he’s battling demons and using the stage to escape the troubles of his past and the addictions of his present. Until the night he sees Violet standing at the back of the room. She brings his life into focus. She knows his secrets. She’s the girl he can’t forget, and the one thing he craves more than his addiction. But can they ever hope to have a future when their very foundation is nothing but lies?

Sempre E Solo Con Te

Autore: M. Leighton
Editore: Newton Compton Editori
ISBN: 8822716116
Grandezza: 42,81 MB
Formato: PDF, Docs
Vista: 9079
Download Read Online

Bad Boys Series Un'autrice bestseller di «New York Times» e «USA Today» Dall'autrice dei bestseller Solo per te e Ti stavo aspettando Coronare il loro sogno d’amore non è stato semplice. Ma per Cash e Olivia le difficoltà non sono ancora finite. Quando Olivia ha sposato Cash Davenport ha realizzato il suo desiderio: avere quell’uomo dagli splendidi occhi neri e il sorriso irresistibile. È convinta che sia la persona ideale, quella giusta per lei. Eppure tra loro manca qualcosa: Olivia non riesce ad avere un bambino. Per Cash un figlio renderebbe quel matrimonio perfetto, ma in fondo l’unica cosa di cui gli importi è Olivia. Cash si rende conto però che non riuscire a concepire un bambino provoca nella moglie un dolore che nemmeno lui sembra in grado di alleviare. E quel dolore esplode letteralmente quando Sophie Marks, una vecchia fiamma di Cash, si presenta alla loro porta con una bambina. E dichiara che è la figlia di Cash. Dopo così tanto tempo, ci si può fidare ancora di Sophie? Oppure quella donna è tornata con il solo scopo di distruggere l’unica felicità che Cash abbia mai conosciuto? Da un’autrice bestseller del New York Times e di USA Today Anche il vero amore può essere messo a dura prova «Questa è una serie con una forte tensione erotica. Appena ho finito di leggere ho immediatamente comprato l’episodio successivo. Un’autrice meravigliosa, davvero una grande scoperta.» «La Leighton non delude mai. È stato bello tornare a leggere la storia di Cash e Olivia. Non mi ero resa conto di quanto mi mancassero! Il mio cuore è stato in pena per tutta la lettura, ma sono convinta che insieme possano superare qualsiasi difficoltà.» M. LeightonÈ nata nell’Ohio. Ha scritto più di una decina di romanzi e i suoi libri sono bestseller del «New York Times» e di «USA Today». La Newton Compton ha pubblicato la serie Bad Boys (Solo per te, Ti stavo aspettando, Tutto o niente, Sempre e solo con te) e la Wild Series (Averti è impossibile, Tutto è possibile tra noi, Niente è impossibile e l’ebook Impossibile essere perfetti).

Bitten

Autore: Kelley Armstrong
Editore: Penguin
ISBN: 1101147075
Grandezza: 72,19 MB
Formato: PDF
Vista: 6519
Download Read Online

THE FIRST NOVEL IN THE NEW YORK TIMES BESTSELLING OTHERWORLD SERIES. “Frisky...Tells a rather sweet love story, and suggests that being a wolf may be more comfortable for a strong, smart woman than being human.”—The New York Times Book Review Elena Michaels seems like the typically strong and sexy modern woman, She lives with her architect boyfriend, writes for a popular newspaper, and works out at the gym. She's also a werewolf. Elena has done all she can to assimilate to the human world, but the man whose bite changed her existence forever—and his legacy—continue to haunt her. Thrown into a desperate war for survival that tests her allegiance to a secret clan of werewolves, Elena must reckon with who, and what, she is...

The Ending I Want

Autore: Samantha Towle
Editore: Createspace Independent Publishing Platform
ISBN: 9781532916328
Grandezza: 11,73 MB
Formato: PDF, ePub, Docs
Vista: 8059
Download Read Online

Taylor Shaw had the perfect life-until she was sixteen. That was when everything changed. From that moment on, life went from bad to worse...to the worst. After recovering from a brain tumor, months later, she suffers the tragic loss of her whole family. Since that fateful day, she's been coasting through life. Now, the brain tumor has returned, and Taylor decides she's had enough. She's going to take her fate into her own hands. No more hospitals. No more surgeries. No more anything. She's going to join her family. It's her decision. What she longs for. The ending she wants. She just has a list of things to do before she goes. First, go to England. Second, kiss a stranger... Only, Taylor didn't expect Liam Hunter, the stranger-with his handsome face, his six-foot-three of gorgeousness, and his oh-so-hot English accent-to change things. To change her. To change the ending she wanted. What is a girl, who is standing on the edge of nothing, to do when offered the chance of everything?

Into The Wild

Autore: Jon Krakauer
Editore: Anchor
ISBN: 9780307476869
Grandezza: 18,51 MB
Formato: PDF, ePub, Mobi
Vista: 4623
Download Read Online

In April 1992 a young man from a well-to-do family hitchhiked to Alaska and walked alone into the wilderness north of Mt. McKinley. His name was Christopher Johnson McCandless. He had given $25,000 in savings to charity, abandoned his car and most of his possessions, burned all the cash in his wallet, and invented a new life for himself. Four months later, his decomposed body was found by a moose hunter. How McCandless came to die is the unforgettable story of Into the Wild. Immediately after graduating from college in 1991, McCandless had roamed through the West and Southwest on a vision quest like those made by his heroes Jack London and John Muir. In the Mojave Desert he abandoned his car, stripped it of its license plates, and burned all of his cash. He would give himself a new name, Alexander Supertramp, and , unencumbered by money and belongings, he would be free to wallow in the raw, unfiltered experiences that nature presented. Craving a blank spot on the map, McCandless simply threw the maps away. Leaving behind his desperate parents and sister, he vanished into the wild. Jon Krakauer constructs a clarifying prism through which he reassembles the disquieting facts of McCandless's short life. Admitting an interst that borders on obsession, he searches for the clues to the dries and desires that propelled McCandless. Digging deeply, he takes an inherently compelling mystery and unravels the larger riddles it holds: the profound pull of the American wilderness on our imagination; the allure of high-risk activities to young men of a certain cast of mind; the complex, charged bond between fathers and sons. When McCandless's innocent mistakes turn out to be irreversible and fatal, he becomes the stuff of tabloid headlines and is dismissed for his naiveté, pretensions, and hubris. He is said to have had a death wish but wanting to die is a very different thing from being compelled to look over the edge. Krakauer brings McCandless's uncompromising pilgrimage out of the shadows, and the peril, adversity , and renunciation sought by this enigmatic young man are illuminated with a rare understanding--and not an ounce of sentimentality. Mesmerizing, heartbreaking, Into the Wild is a tour de force. The power and luminosity of Jon Krakauer's stoytelling blaze through every page. From the Trade Paperback edition.

Dare To Take

Autore: Carly Phillips
Editore:
ISBN: 9781633920880
Grandezza: 35,63 MB
Formato: PDF
Vista: 5300
Download Read Online

She was off limits ...but he couldn't resist. There are just some guys you don't touch, even someone as innocent andinexperienced as Ella Shaw knows that. But when her best friend's brotheris up for grabs and willing, she can't resist, and Tyler Dare finds it all too easy tosuccumb to a night of passion that ends in the worst way possible. Now, years later, Ella is in trouble and only Tyler can save her. It's hischance to make amends and show the woman he's never forgotten thathe's coming after her ... in more ways than one."